Vakantieeeee!!!!... - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Eva Smit - WaarBenJij.nu Vakantieeeee!!!!... - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Eva Smit - WaarBenJij.nu

Vakantieeeee!!!!...

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Maart 2008 | Gambia, Kololi

Nou het is zover hoor! We hebben 2 weken vakantie.. Ik heb nog niet echt het vakantiegevoel, maar dat komt denk ik omdat ik al 7 weken op vakantie ben!.. Nog maar 4 weken en dan ben ik alweer in het altijd koude Nederland!

Ik zal eerst even vertellen wat er de vorige keer niet goed opgekomen is. Er liep dus een kerel bij restaurant Chosaan voor. Toen dacht ik: hee wat heeft die een bekende sjaal om. Had ie een sjaal om met de ene helft Heereveen en de andere helft AZ!!!.. En hij had ook nog Heereveen sokken aan. Dus ik zei dat AZ mijn team was, en hij zei dat Heereveen zijn team was. Hij wist er echt alles van!!!!... Dus ik zei dat ik dan wel die AZ helft mocht hebben. En dat mocht. DUs gister zag ik hem weer, dus ik vroeg: waar is mijn helft van de sjaal? Dus zegt ie: Ja, als ik hem doorknip moet ik hem eerst nog afwerken anders gaat ie zo rafelen!!!.. Haha.. Hij is er dus echt serieus over!

Zondag hebben Lidy en ik nog iets grappigs meegemaakt. We kwamen terug van een rondje lopen op het strand toen Simon en Bless naar ons toe kwamen met de auto. Simon zei dat hij iets moest kopen en dat hij daar de hulp van zn zussen bij nodig had, ons dus. Dus wij nou vooruit, we gingen mee. WE hebben een heel stuk gereden in een jeep. Helemaal naar Brikama. En wat hebben we gekocht? Niks. Ze vonden het gewoon leuk om een rondje te rijden en we zijn even bij mensen op bezoek geweest...Na 3 uur kwamen we weer terug bij het hotel. Mooie gratis safari dus:P... Ze vroegen nog: did you liked the Brikama safari??

Voor de rest is er van de week niet heel veel gebeurd. Dinsdag heb ik mn ouders alweer op het vliegtuig gezet. Wel weer raar idee dat ik ze dan weer een tijd niet zie, maar ze hebben het wel leuk gehad! Volgend jaar weer hoorde ik net:P

Nou meer heb ik niet te melden voor vandaag, misschien dat ik woensdag wel weer een bericht typ... WEl leuk om iedere keer berichtjes te lezen!!.. Dus stuur maar lekker veel berichten!!.. WIl welles weten wat er in Nederland gebeurd!!!

Kuss Eva

  • 15 Maart 2008 - 19:01

    Pap En Mam:

    veel plezier deze 2 weken en ga lekker op pad alles bekijken. Geniet ervan.. het is om voordat je het weet
    groetjes pap en mam

  • 15 Maart 2008 - 19:02

    Marijk:

    Dag Eeeff!
    K heb je net nog gesproken maar wil toch weer ff wat berichten hoor!:D
    Haha je moeder zei in deen ook al dat ze volgend jaar weer wilde!! Zou wel gaaf zijn zeg, mag k niet mee dan?(A)
    Wat leuk van die safari!
    Ze wilde gewoon ff pronken met de leuke Hollandse meiden;)haha.
    Heb je je AZ deel al?
    Haha echt te grappig joh!!
    Dat ie er ook alles van wist!:D Echt mooi.

    Nou k spreek je snel weer he meid!!
    Dikke kus xxx(K)

  • 15 Maart 2008 - 19:03

    Marijk:

    Fijne vakantiiiiee!:D
    En veel plezier met uitgaan!!
    K hoor wel hoe dat was!! Hihi xxxxx

  • 15 Maart 2008 - 19:17

    Vader:

    Eef, ik zou op dit moment niet blij zijn met een AZ-sjaal, misschien dat we hem beter volgend jaar op kunnen halen.

  • 16 Maart 2008 - 16:53

    Petra Berkhout:

    hoi,

    er is nog steeds geen baby hoor.
    We wachten het wel even af.
    Marieke ging om een echo en die had daar foto's van mee!
    echt leuk om foto's van een kleine baby te zien het is eigenlijk al best groot hoor.
    Ben vanochtend even bij oma geweest gaat best goed met haar ( oma Bakker!).
    Gister hebben wij twee lammeren en één schaap op gehaalt. Ben er nu even mee op de foto geweest voor opa en oms's feest (bruilofsfeest). Dan gaan we een fotokalender maken. Cool hè?
    verder gebeurt er hier niet echt veel hoor.
    eigenlijk ook weer wel want Laurine zit met haar arm in het gips. Ze is over haar eigen voeten gestruikelt en nu i ser een stukje van haar elleboog af. Ze moet één week in het gips.
    Ik ben ook gister naar het toneelstuk geweest. Was wel leuk maar echt smerig hoor! Ze gooiden met spagetti en peuterde in hun neus en krabde aan hun billen enz.
    Verder wen sik Je nog Prettig Pasen. tweede paasdag is mijn moeder al weer jarig.
    Over 19 dagen ben ik jarig dat gaat snel.

    doeg Petra!

    ik spreek je woensdag wel weer op msn.

  • 16 Maart 2008 - 17:42

    Laura En Frank:

    Heej ev lekker dat je vakantie heb joh! ken je nog even een paar dagen genieten! woow jullie zijn egt bruin op die foto's mooi kleurtje al vast voor in de zomer! Hier gebeurt niet zoveel hoor je bent net eg in de maanden waar niks te beleven is. Giser hadden we wel nog een feesie van inge en robin was wel gezellig verder gebeurt er hier vrij weinig! nou ev ik wens je nu nog ff heel veel plezier en geniet nog even van je kerel nu hij er nog is ooofff neem je hem mee naar nederland ahah :P nou heel veel liefs van frank en mij en een dikke kus

  • 19 Maart 2008 - 20:12

    Nico En Corry:

    Ik snap niet zo goed het verschil tussen werk en vakantie. Volgens mij hebben jullie alle dagen vakantie daar. Wij gaan dit keer voor een witte paas. Er wordt sneeuw verwacht.
    Veel plezier en groeten uit opmeer

  • 20 Maart 2008 - 16:05

    Petra Berkhout:

    hoi,

    mijn moeder is 24 maart jarig 2e paasdag dus..........en dan word er ook sneeuw verwacht vet cool!
    zaterdag, zondag en maandag gaat het sneeuwen zeggen ze
    we zullen wel zien!

    groetjes Petra

  • 22 Maart 2008 - 14:53

    Marloes:

    Heej Eef!

    Kan helaas nie online komen vnaaf!
    Volgende keer ben ik dr weer!
    Nog maar 20 dagen en je zit weer in dit koude kikkerlandje!
    Geniet er nog ma ff van nu t nog kan!
    Ik heb je al gemaild dus daarin lees je derest van de verhalen van hier! hehe!

    Liefs,!!!

  • 22 Maart 2008 - 14:57

    Petra Berkhout:

    Vrolijk pasen iedereen!
    ook in Gambia!

    gr. Petra (Berkhout) en Paula (Molenaar)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Eva

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 41866

Voorgaande reizen:

19 Januari 2011 - 30 Maart 2011

Weer terug naar Gambia!!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: