Bijna zover! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 December 2007 | Nederland, De Weere

Nog ruim 5 weken en dan is het zover!! Dan gaat de reis naar Gambia beginnen!!..

Afgelopen donderdag hebben we de laatste inentingen gehad. In totaal 6 spuiten gehad voor:
- Buiktyfus.
- Meningokokken.
- Gele koorts.
- DTP.
- Hepatites A&B, 2 keer.

25 januari vertrekt ons vliegtuig om 14.30 uit Amsterdam vandaan! Het is ongeveer 6,5 uur vliegen, dus dat valt mee.

Wil je weten waar we stage gaan lopen? Kijk dan ff op www.june-gambia.nl en kijk dan bij 'de eerste school'.

Nou dat was het wel weer voor nu!..

Liefs,

Eva

  • 19 December 2007 - 14:35

    Nick:

    Hey Eef,

    Heel veel plezier in Gambia, weet zeker dat het een levenservaring gaat worden! Ik ga je site regelmatig lezen, je moet er wel veel foto's opzetten hoor!

    Heel veel succes en groetjes uit Ecuador!

    X, Nick

  • 19 December 2007 - 14:44

    Ingrid:

    Haay Eef!

    Wil je vast ontzettend veel plezier en mooie ervaringen wensen! Meid succes, ik zal aan je denken als je daar in verweggiestan zit!

    Kus In

  • 28 December 2007 - 11:47

    Marijke:

    Eeeff!:D
    Ik ga je zeker uitzwaaien!
    Alvast SUPER veel plezier, maak er een leuke en mooie en interessante tijd van.
    En ik zal je echt missen man!!

    Doe de groetjes aan de Gambianen van me:D
    Maar zover is t nog niet, want eerst gaan we nog ff 80's en 90's-en!!

    Spreek je snel!:D
    xxxx Marijk

  • 02 Januari 2008 - 14:41

    Petra:

    Hey Eva,

    leuke site en ik wil je erg veel succes wensen in Gambia.Ik hoop dat je het leuk krijgt en hou mij op de hoogte he!
    Maak er een leuke 3 maanden van!
    Veel plezier!

    Liefs Petra!

  • 02 Januari 2008 - 16:35

    Yvonne:

    Haai Eva!!!

    Echt super dat het bij jullie doorgaat!!!
    Ben wel jaloers hoor dat je wel gaat..terwijl ik hier gewoon m'n bewegingsonderwijs zit te volgen. Ik had namelijk ook ergens in Afrika kunnen zitten ...helaas het mocht niet zo zijn.

    Heel veel plezier!!!
    En ik zal je site regelmatig bekijken, ben erg benieuwd naar de verslagen etc van je!!

    xxx Yvon

    ps: zal je vast voor die tijd nog wel spreken!!

  • 09 Januari 2008 - 07:20

    Trudy:

    Eef!

    Heel veel plezier daar in Gambia. Ben jaloers op je. Maar hoop in je November achterna te gaan ook richting Afrika, dus kom maar op met je enthousiaste verhalen!
    Succes en zet m op!
    (Zie ik je niet meer in Deen ;) )

    Tot laterrrr...

    XX Trudy

  • 09 Januari 2008 - 17:12

    René:

    Eva alvast veel plezier daarzo en niet teveel achter de mannen aan he... En Room in de gaten houden he..

    Groeten

  • 14 Januari 2008 - 22:14

    Matthijs:

    Heey Eef,

    Ik spreek je gelukkig nog voor je weg gaat:D
    beetje jammer dat je bij deen weg gaat maar ja dit is natuurlijk vele malen leuker!

    tot zaterag.
    (K)

  • 22 Januari 2008 - 17:59

    Suzanne:

    Heej Eva!

    Vind het wel raar hoor dat ik je nu ineens 3 maanden niet zie! Ik wens je echt heel erg veel plezier en succes daar! Probeer er wat van te maken met de kinderen en ik hoop dat je niet al teveel last heb van vieze beesten (en misschien ook wel vieze mannen) Doe voorzichtig! Ik ga je verhalen zeker volgen! Ik zal een gebedje doen voor je in het klooster als we daar zijn met school en dan zie ik je weer over 3 maanden!

    Kus Suzanne

  • 23 Januari 2008 - 19:25

    Pap En Mam:

    nog even .....
    morgen je koffer pakken, opa en oma's gedag zeggen en even je e-mail aan iedereen doorgeven. Spannend allemaal. Geniet ervan en hou ons op de hoogte van alles. Pas goed op jezelf, moppie. Daaaaaaaag, gr. pap en mam

  • 24 Januari 2008 - 11:31

    Peter En Marieke:

    Hoi Eva,

    heeeeel veel plezier in Gambia, wat een ervaring zeg! we zijn jaloers op je. ik hoop dat je een hele mooie tijd tegemoet gaat, ik kan me voorstellen dat je doodzenuwachtig bent nu.
    we zullen zeker je site in de gaten houden.

    groetjes Peter en Marieke

  • 24 Januari 2008 - 15:38

    Noon:

    heej meid ik wens je heel erg veel plezier !!! een prettige reis morgen kus Noon

  • 24 Januari 2008 - 17:47

    Vader:

    Eef het wordt stil zonder jou, heel veel plezier en succes in dat warme bord soep daar verderop.

  • 24 Januari 2008 - 18:12

    Vader:

    Eef het wordt stil zonder jou, heel veel plezier en succes in dat warme bord soep daar verderop.

  • 25 Januari 2008 - 12:30

    Marloes:

    Oowhhh Eef,, nu ben je echt weg! :(
    Lees je mail! =P

    Liefs,,,

  • 25 Januari 2008 - 17:18

    Angelique :

    Hoi juf,

    Hoe is het daar in Gambia? Met mij is alles goed.Veel plezier daar en ik hoop dat ik je gouw weer zie. stuur je wel een berichtje trug???

    veel lieve groeten,

    Angelique en fam.

  • 25 Januari 2008 - 17:53

    Shanice:

    SCHATTTTT, BEN JE ER AL??:|
    Heb je t wel gehaald?:O Hoe is et daar?:D Ik wil alles weten!!(A)
    xxxxxxxxxxxxx

  • 25 Januari 2008 - 18:05

    Marijk:

    Eeeeeff!
    Ik mis je nu al!:(
    xxx

  • 25 Januari 2008 - 18:06

    Marijk:

    Eeeeeff!
    Ik mis je nu al!:(
    xxx

  • 26 Januari 2008 - 10:56

    Rianne Reus:

    hoi Eva

    veel plezier

    Rianne

  • 26 Januari 2008 - 12:58

    Pap En Mam:

    2 x telefoon gekregen met onbekend nr. en verder geen verbinding o.i.d. Was jij dat ??? Zijn erg benieuwd hoe alles is gegaan en willen graag wat van je horen.

    gr. pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Weere

Eva

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 41858

Voorgaande reizen:

19 Januari 2011 - 30 Maart 2011

Weer terug naar Gambia!!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: