De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Januari 2011 | Nederland, De Weere

Hee allemaal!

Nog anderhalf nachtje en dan is het zover! Dan vertrekken Joyce en ik naar het (hopelijk) zonnige Gambia!
De laatste tijd hebben we de laatste voorbereidingen getroffen. Zo heb ik nog twee vaccinaties gehaald (tegen buiktyfus en meningitis), zitten we al 3 weken aan de malariapillen, hebben we zaterdag onze laatste dag bij Deen gehad en hebben we t afgelopen weekend ons afscheidsfeestje gehad! Errrrrrg gezellig!

We verblijven dit jaar in een gloednieuwe accomodatie, Djeliba genaamd. We hebben hier een (4-persoons) appartement gehuurd. Het hotel ligt in Kololi en ongeveer 100 meter van t strand. Klinkt goed toch?

Woensdag vliegen we om half 7 (sochtends) richting Gambia. Mooi op tijd dacht ik zo!
Mijn volgende bericht zal dan ook daar vandaan komen!..

Ik wil nog even iedereen bedanken voor de leuke spulletjes en voor het feestje enzo! Was echt super!

Liefs,
Eva

Ohja, donderdag komen we nog in de krant! (Kogge-expres volgens mij)

  • 18 Januari 2011 - 06:59

    Rene Lodder:

    goede vlucht en we zien je volgende maand daar wel.
    groet Rene en Karin

  • 18 Januari 2011 - 08:34

    Marijke:

    Ooooh het komt nu wel erggg dichtbij! Spannend hoor :D Het feestje was inderdaad super gezellig! Moeten we vaker doen, haha.
    Volgens mij is het de Koggelander trouwens..

    Liefs!

  • 18 Januari 2011 - 13:35

    Corry Pronk:

    Bij DEEN zal ik je missen maar ik kijk weer uit naar je leuke berichtjes.
    Goeie reis en heel veel plezier!

  • 18 Januari 2011 - 16:31

    Laura:

    Heey EEf! oewwwwww spannnend over 13 uur zit mevrouw mooi in het vliegtuig hoor op naar het warme Gambia....ik wil meeeeeeeeee!!! ik wens jullie heel veel plezier en hou ons op de hoogte! Echt raar dat je weer ga zitten we weer 10 weken zonder eva,s gezelligheid! naja vooruit dan maar!

    Goeie reis en we spreken elkaar!!

    liefs lautje

  • 19 Januari 2011 - 12:06

    Linda:

    Heey Eef,

    Heel veel plezier en succes daar, en tot over 10 weken maar weeer.

    Groetjes Lin(Deen)

  • 19 Januari 2011 - 13:41

    Vader:

    Rond deze tijd zullen jullie ongeveer landen, en de warmte instappen. Als ik hier naar het weer kijk, krijg ik nog meer zin om jullie op te zoeken. Over 5 weken zien we elkaar weer, in het warme Gambia.
    Veel plezier.

  • 19 Januari 2011 - 16:19

    Joost En Denise:

    Eva, ik hoop dat je een goede reis heb gehad en veilig bent geland in het warme Gambia. Ga er lekker van genieten, veel plezier! Liefs

  • 20 Januari 2011 - 09:20

    Vader En Moeder:

    Eva, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van vandaag.

  • 20 Januari 2011 - 09:32

    Marijke:

    Nog een keer gefeliciteerd Eefff! :D
    Fijne dag daar met zn 2en..
    Liefs!

  • 20 Januari 2011 - 14:28

    Tante Tineke:

    Hoi Eva
    Heel veel plezier en we blijven je volgen

  • 20 Januari 2011 - 14:32

    Tante Tineke:

    Oh ja je bent jarig van harte gefeliciteerd ook van ome Gerard .
    Hij vond je soep zondag erg lekker .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 41865

Voorgaande reizen:

19 Januari 2011 - 30 Maart 2011

Weer terug naar Gambia!!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: