De eerste voorbereidingen! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Eva Smit - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 Oktober 2010 | Nederland, De Weere

Hee allemaal!

Vandaag bedacht ik me dat het wel weer tijd werd om mijn waarbenjij.nu te gaan updaten. Er staat namelijk een nieuwe reis in de planning!!

Ik ga samen met Joyce (Spruit;)) naar Gambia!!! Joyce zal daar gaan werken aan haar afstudeerproject. Het project zal gaan over de projecten van stichting June (june-gambia.nl) en ik zal haar hierbij gaan helpen. Ook wil ik weer naar de Kaala Bantang Nursery School om les te geven en eventueel een project op te zetten.

We zijn nu aan het bekijken waar we het goedkoopste onze reis kunnen gaan boeken en wat we allemaal willen gaan doen! We zullen dan midden/eind januari vertrekken!

Ik kan al niet meer wachten!!

Vanaf nu zal ik iedereen dus weer op de hoogte houden van onze reis!

Liefs,
Eva

  • 29 Oktober 2010 - 13:04

    Vader:

    Mag je wel opschieten, wij hebben al weer een reis geboekt naar Gambia.

  • 29 Oktober 2010 - 13:06

    Eva Smit:

    Lekker aardig ben je weer pap!.. Komt wel goed hoor!

  • 29 Oktober 2010 - 14:58

    Marloes:

    Spannend Eef! :D

  • 29 Oktober 2010 - 18:48

    Corry Pronk:

    Leuk Eva. We gaan je weer volgen hoor. Alvast veel plezier met de voorbereidingen!

  • 01 November 2010 - 11:19

    Room:

    Oeeehh.. spannend eef, moet ik ook maar ff bij jou langs komen :D hahah. Veel sucdces!

  • 02 November 2010 - 10:52

    Marijke:

    Ik heb al zin in ons afscheidsfeestje! ;)
    xx

  • 03 November 2010 - 16:49

    Nel Bus:

    Hey Pap van Eva????
    Ik ben al in Gambia hoor.
    Ik ga 110 zakken rijst uitdelen deze keer.
    Hey Eva, ik had het nog over je deze morgen tegen Naffie. Ze wil je weer heel graag zien en spreken.
    Groetjes van Nel.
    www.june-gambia.nl

  • 19 December 2010 - 14:48

    Joyce:

    Eef, je moet nog ff dagen tot vertrek invullen. Nog 30!!

  • 01 Januari 2011 - 21:33

    Marian:

    heel veel suc6 en plezier in Gambia!!!!

  • 03 Januari 2011 - 19:21

    Erik & Monique:

    Ik heb je weblog gevonden en ik zal het in de gaten houden. Veel plezier daar alvast.

  • 08 Januari 2011 - 19:31

    Rene Lodder:

    wij zitten volgende maand in Gambia, kunnen wij langs komen om wat dingen voor de school te brengen?

    Gr Rene en Karin

  • 08 Januari 2011 - 20:01

    Eva:

    Hoi Rene,

    Natuurlijk mag dat. Iedereen is welkom. Misschien handig om even te mailen om het af te spreken?
    Mijn mailadres is: evabeer@msn.com

    Groetjes,
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 41859

Voorgaande reizen:

19 Januari 2011 - 30 Maart 2011

Weer terug naar Gambia!!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: